Změna provozního režimu zákaznické podpory kvůli SARS-CoV-2
Vážení zákazníci,
z důvodu stálého šíření nákazy koronavirem SARS-CoV-2 se mění provozní režim zákaznické podpory od dnešního dne (tj. 14.3.2020) a to do odvolání.
- Zastavujeme možnost plateb v hotovosti (Platbu připojení proveďte bankovním převodem nebo pokud nemáte účet, tak na poště složenkou typu A. Během příštího týdne zprovozníme i možnost úhrady platebními kartami online).
- Omezujeme servisní výjezdy (Servisní výjezdy budeme provádět pouze v případech, kdy závada způsobuje nefunkčnost služeb a je nutný zásah v místě zákazníka).
- Zastavujeme přijímání žádostí pro připojení nových klientů (Nové žádosti budou zpracovány až po zrušení tohoto provozního režimu. Rozjednané žádosti budou dořešeny v nejbližším možném termínu).
- Provoz zákaznické linky zůstává beze změny a to v režimu NONSTOP.
- Servisní podpora u zákazníků s SLA zůstává zachována v plném rozsahu.
Aktuální informace najdete na stránkách www.rejnet.cz.
Dále vás ubezpečujeme, že žádný z našich pracovníků nebyl ve styku s nakaženým nebo s člověkem, který by byl v karanténě. Zároveň nikdo z pracovníků za poslední 4 měsíce nenavštívil žádnou zemi, která by byla v seznamu rizikových zemí. Toto opatření eliminuje riziko přenosu od zákazníka k zákazníkovi přes naše pracovníky.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Tomáš Minář
RejNet technology s.r.o.